Afbeelding MAS Kliniek - Injectables and Skin Care
Afbeelding Neem contact op met MAS Kliniek

Neem contact op

MAS Kliniek
Kapellerlaan 15
6041 JB Roermond

Telefoon: +31 (0)645558618 (bereikbaar op ma, wo, vr 9:00-14:00)
E-mail: R3.TYG3GRTAS4@FO3G@

KVK-nummer: 87310449

Volg ons op social media:

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over een behandeling, product of over het maken van een afspraak? Dan helpen wij u graag! Onderstaande lijst met veelgestelde vragen bevat antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw antwoord hier niet tussen? Gebruik dan het contactformulier onderaan de pagina of neem contact met ons op via telefoon of e-mail.

Vergoedingen

Wordt mijn behandeling vergoed door mijn zorgverzekeraar?

U kunt bij uw zorgverzekeraar checken of uw behandeling vergoed wordt. Om voor een vergoeding in aanmerking te komen heeft u altijd een geldige verwijzing nodig van de huisarts.

Kan ik in termijnen betalen wanneer mijn verzekeraar niet het hele traject vergoed?

Het is bij MAS Kliniek niet mogelijk om in termijnen te betalen.

Afspraken

Hoe maak ik een afspraak?

Om een afspraak in te plannen kunt u uw gegevens achterlaten op onze afspraken pagina, zodat we u terugbellen of e-mailen. U kunt ook zelf telefonisch contact opnemen via 06-45 558 618 (bereikbaar op: di, do en za van 9:00u - 14:00u).

Kan ik een afspraak verzetten of annuleren?

Ja, dit kan tot uiterlijk 24 uur van tevoren door te mailen naar info@maskliniek.nl. Afhankelijk van de behandeling kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht.

Wat moet ik meenemen als ik voor een behandeling kom?

Neem een geldig identiteitsbewijs mee wanneer u een afspraak heeft (paspoort, id kaart, rijbewijs of vreemdelingendocument).

Zorgaanbieders zijn wettelijk verplicht de identiteit van haar cliënten te controleren. Afhankelijk van de afspraak kan het zijn dat u nog extra informatie mee moet nemen. Mocht dit zo zijn dan krijgt u deze vooraf toegestuurd in de afspraakbevestiging.

Contactformulier


Voor vragen of opmerkingen kun je onderstaand formulier invullen en aan ons toesturen. We reageren in de regel binnen 5 dagen. Dringende berichten die direct een antwoord behoeven, worden uiteraard eerder beantwoord.

Niet tevreden na een behandeling?

MAS Kliniek vindt tevredenheid van klanten belangrijk en hecht hier veel waarde aan. Mocht er na een behandeling behoefte zijn aan een controle afspraak, dan kan deze uiteraard worden gemaakt. Het liefste voeren wij deze uit binnen een maand na de behandeling. Tijdens deze afspraak wordt de behandeling en het resultaat beoordeeld en geëvalueerd. Bij eventuele ontevredenheid zullen we in samenspraak tot een passende oplossing komen. Mocht je hierna nog altijd niet tevreden zijn, dan is het mogelijk om via Klachtenportaal zorg dit aan te kaarten.