MAS Kliniek
Keulsebaan 506
6045 GL Roermond
Telefoon: +31 (0)645558618 (bereikbaar op di, do en za van 9:00u - 14:00u)
E-mail: R3.TYG3GRTAS4@FO3G@
KVK-nummer: 87310449
Heeft u vragen over een behandeling, product of over het maken van een afspraak? Dan helpen wij u graag! Onderstaande lijst met veelgestelde vragen bevat antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw antwoord hier niet tussen? Gebruik dan het contactformulier onderaan de pagina of neem contact met ons op via telefoon of e-mail.
U kunt bij uw zorgverzekeraar checken of uw behandeling vergoed wordt. Om voor een vergoeding in aanmerking te komen heeft u altijd een geldige verwijzing nodig van de huisarts.
Het is bij MAS Kliniek niet mogelijk om in termijnen te betalen.
Om een afspraak in te plannen kunt u uw gegevens achterlaten op onze afspraken pagina, zodat we u terugbellen of e-mailen. U kunt ook zelf telefonisch contact opnemen via 06-45 558 618 (bereikbaar op: di, do en za van 9:00u - 14:00u).
Ja, dit kan tot uiterlijk 24 uur van tevoren door te mailen naar info@maskliniek.nl. Afhankelijk van de behandeling kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht.
Neem een geldig identiteitsbewijs mee wanneer u een afspraak heeft (paspoort, id kaart, rijbewijs of vreemdelingendocument).
Zorgaanbieders zijn wettelijk verplicht de identiteit van haar cliënten te controleren. Afhankelijk van de afspraak kan het zijn dat u nog extra informatie mee moet nemen. Mocht dit zo zijn dan krijgt u deze vooraf toegestuurd in de afspraakbevestiging.
Heeft u een vraag of opmerking? Dan kunt u die via onderstaand formulier aan ons toesturen. We reageren in de regel binnen 5 dagen op uw vragen en opmerkingen. Dringende berichten die direct een antwoord behoeven, worden uiteraard eerder beantwoord.
MAS Kliniek vindt tevredenheid van klanten belangrijk en hecht hier veel waarde aan. Mocht er na een behandeling behoefte zijn aan een controle afspraak, dan kan deze uiteraard worden gemaakt. Het liefste voeren wij deze uit binnen een maand na de behandeling. Tijdens deze afspraak wordt de behandeling en het resultaat beoordeeld en geëvalueerd. Bij eventuele ontevredenheid zullen we in samenspraak tot een passende oplossing komen. Mocht u hierna nog altijd niet tevreden zijn, dan is het mogelijk om via Klachtenportaal zorg dit aan te kaarten.